Snooker 2010 Dünya Şampiyonası, 17 Nisan 2010 Cumartesi günü start aldı. Yılların snooker izleyicisi olarak da her nisan ayı yaptığım gibi, yine yeni yeniden Eurosport karşısına kuruldum. Henüz aman aman bir maç izleyemedim diyecekken, Steven Hendry (resmi yanda) & Anda Zhang maçı ortaya çıkıverdi. Hendry 4-0 öne fırladı, bu maç bitti, Hendry bu turu geçer artık derken, 18'lik Zhang, rakibini yakaladı, en son durum 7-5 Hendry idi. Özellikle 11. frame'de Hendry ağırlığını yansıtmaya, o eski Hendry gibi oynamaya başladı. "Come on Hendry" diyerek takip ettiğim oyuncuların sonuçlarına geçeyim.

Mark Selby, formsuz Ken Doherty'i 10-4 ile geçti. Come on Selby.

Geçen senenin şampiyonu ve bahiste bana para kazandıran ismi John Higgins, gündüz seansında oynanan zorlandığı maçta, Barry Hawkins'i 10-6 ile geçti. Come on John.
Gelelim dört gözle beklediğim maçlara:
Elbette beni snooker hayranı yapan "Roket" Ronnie'nin 19-20 Nisan'da, Uzakdoğunun son yıllarda yükselen değerlerinden biri olan Liang Wenbo ile yapacağı maç.
Defansif oyununun, güvenli vuruşlarının ve sürekli snooker bırakmak isteyen oyununun hastası olduğum Graeme Dott'un, snooker dünyasının kötü çocuğu Peter Ebdon ile arasındaki, 20-21 Nisan'daki maç.
Maçlar ilerleyip, daha heyecanlı maçlar geldikçe, yazılarımın eklenme sıklığı da artar diye umuyorum...
Ayrıca, ilgilenenler için : 2010 Dünya Kupası'nın fikstürü
ilker AVCI
18 Nisan 2010

Hiç yorum yok: