Eski Usül Aksiyon


The Expandables (Cehennem Melekleri), Stallone'nin son bombasıydı. Kadro açıklandığında, herkes müthiş bir aksiyon filmi beklemeye başlamıştı. Zaten şu kadrodan da başka şey beklenmez; Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren (Nam-ı diğer Ivan Drago), Mickey Rourke, Bruce Willis, Eric Roberts, Steve Austin, hatta rolü çok küçük olsa da Arnold Şıvazzanager.

Kadroyu görünce, nasıl bir film beklemek gerektiği gün gibi ortaya çıkıyor. Bolca kaslı erkek, bolca testesteron, karizmatik laflar, maço tavırlar, somurtkan ve cool suratlar, eski usül aksiyon, patlamalar, ateşli silahlar, vurdu-kırdı...

Ben filmden oldukça keyif aldım. Tabii bunda bu adamların filmleriyle büyümüş olmamın etkisi büyük. Hatta filmi izlerken, kendimi 90'lı yıllarda TV'de aksiyon filmi izler gibi hissettim. 90'lı yılların aksiyon filmlerini özlediyseniz, hani şu, kötü adamların sıkıştıklarında hemen esas kızı rehin aldıkları, iyi adamların içlerinde sıfır kötülük olan gerçekten iyi adamlar oldukları, esas adamlarımızın üzerlerine bir kamyon dolusu mermi atıldığı halde bedenlerinde çizik bile oluşmadığı o filmleri, bu filmi izleyin. Ben her filmde senaryo ve oyunculuk ararım, altmetin ararım falan diyorsanız da bir sonraki filme geçin. Şunu da belirteyim, ben bu filmden aldığım keyfi, Rocky Balboa, Rambo 4 ve Die Hard 4'ten de almıştım. Demek ki ne varsa eskilerde var lafı, hakikaten doğru bir laf.

Bu arada, filmin 2.'sinin de çekileceğine karar verildiğini de belirteyim.

Çok yaşa Sly...

Hiç yorum yok: