19 Ekim 2014 Karaburun Gezisi

Bu seferki gezim, BMW Rider Academy'den Mustafa Uslu Hoca önderliğinde yapmış olduğumuz günübirlik Karaburun grup sürüşü.

19 Ekim Pazar sabahı, 14 Eylül 2014 tarihli İznik gezimde de artçı olan arkadaşı Şirinevler metrobüs durağından alarak başladık güne. Sabah da bir soğuktu, bir soğuktu, sorma gitsin. Allahtan montumun ve pantolonumun içliğini takmışım da, üşümedim hiç. Artçım için aynı şeyleri söylemek zor ama. Dondu kendileri. 08:10'da Şirinevler Metro durağından hareket, 08:27'de Borusan İstinye'de stop. Gerekli evrakları imzaladıktan sonra, Mustafa Hoca çok kısa bir brifing verdi 10 motosikletten oluşan ekibe. Çıktık yola. İlk durak, Kilyos'taki Uzunya restoran. Zekeriyaköy'den falan geçtik buraya giderken. Tabii artçım hâlâ donuk vaziyette. 09:30 gibi Uzunya Restorandaydık. Çok da güzel bir kahvaltı masası hazırlamışlar. Nasıl da acıkmışım, deli gibi kahvaltı ettim, ki ben normalde bu kadar yemek yemem kahvaltılarda. Aşağıda da Uzunya'da çektiğim birkaç fotoğrafı, ekibi ve videoyu görebilirsiniz.

Kilyos Uzunya'dan sonra, Belgrad Ormanı'nın içinden geçerek Göktürk'e geldik. Belgrad Ormanı içindeki yol muhteşemdi. Durup da fotoğraf çekemediğim için anlatamıyorum o yolu ama kendimi acayip mutlu hissettim o yolda giderken. Ağaçlardan oluşmuş bir tünelden gidiyor gibiydik. Üzerimizde ağaç dallarından oluşmuş bir tavan, sağımız ve solumuzda sık ağaçlar, yolda ağaçlardan dökülmüş kuru yapraklar. Bu virajlı yolda bir sağa bir sola yatarak ilerlerken, bir ara da yaprak yağmuruna yakalandık ki, tadından yenmedi.

Göktürk'ten sonra, otobandan Durusu'ya geldik, Durusu Tesislerinde bir çay molası verdik. Sadece iki fotoğraf çektim.

Durusu'dan sonra, aynen geri gelerek, daha önce yanından geçtiğimiz sapaktan içeri girdik ve Karaburun'a kadar hiç durmadık. Karaburun'da deli gibi balık yedik. Dil balığı da aklımda kaldı he. Balık yediğimiz kendi halindeki balıkçı lokantası önünden birkaç kare.

Aşağıda da yaptığımız rotayı görebilirsiniz.